Takk for en fantastisk tur til Røldals landstreff. For et vanvittig godt gjennomført treff med mange fine folk, det er vårt andre landstreff men ikke siste ???. Aldri har vi vært noe sånt dær alle er likestilt om du har bare en liten bil eller stor bil alle er der og ingen er stor på noe sett å vis. Elsker hele gjengen ❤️❤️. Så må jeg rette en kjempestor takk til arrangørene som har klart å ordne med et helt vanvittig treff med været naturen kjørerute og landskap. For et land vi lever i.